Povijest AIBG-a
Artificial Intelligence BattleGround (AIBG), nastao 2015. godine kao nastavak BEST Code Challenge-a koji se održavao od 2011., a svake godine privlači sve više i više IT stručnjaka na području Sveučilišta u Zagrebu.
Osim u Zagrebu, AIBG se s godinama širi preko cijele Europe te se također svake godine organizira u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Madridu.
- AIBG 7.0 -
U 7. izdanju Artificial Intelligence Battleground-a natjecatelji su morali napraviti umjetne inteligencije za borbu u custom turn based igri sličnoj šahu.
Igra se sastojala od 2 ploče i 9 custom figura. Svaka figura se specifično kretala te je imala poseban efekt, bilo to tokom igre ili kada je pojedena.
Također, kada je figura na jednoj ploči pojedena, mogla je biti iskorištena na drugoj kao i u tzv. “bughouse” ili “baby chess” inačici šaha.
Pobjednik je bio onaj koji je pojeo kralja na ijednoj od dvije ploče.
Pogledaj galeriju slika ako te zanima kako je to izgledalo u Bird Incubatoru!
- AIBG 6.0 -
U 6. izdanju Artificial Intelligence Battleground-a natjecatelji su morali napraviti umjetne inteligencije za borbu u custom turn based igri.
Igra se sastojala od 3 faze:
- U prvoj “selection” fazi bot je morao od 21 različitih creature-aodabrati 12 koje će ponijeti sa sobom u bitku
- U drugoj “election” fazi morao je izdvojiti 4 od 12 creature-a s kojima će se boriti u rundi
- U trećoj “battle” fazi bot je birao hoće li napasti neprijateljevog creature-a ili pak zamijeniti redoslijed svojih
Pobjednik bitke je bio onaj koji je prvi uništio svih 12 protivnikovih creature-a!
Pogledaj Topic manual i galeriju slika iz ZICER-a ako te zanima više!
Osim samog programiranja, u sklopu ovog izdanja organizirane su i radionice zajedno sa Speed networking-om za povezivanje s firmama koje su prethodile samom natjecanju.
- AIBG 5.1 -
ONLINE EDITION
U 5. izdanju Artificial Intelligence Battleground-a natjecatelji su morali napraviti umjetne inteligencije za borbu u custom turn based igri.
Baci oko na galeriju slika ili prijenose uživo za više informacija!
- AIBG 4.0 -
U 4. izdanju Artificial Intelligence Battleground-a natjecatelji su morali napraviti umjetne inteligencije za borbu u custom top-down igri.
Agenti su se borili jedan na jedan:
- Imali su ograničen broj pokreta po mapi prije nego li izgube životne bodove
- Mogli su napasti neprijatelja koji je bio polje do
- Mogli su pokupiti 3 vrste pojačanja koja su radila na temelju kamen, škare i papir
- Mapa se postepeno smanjivala
Pobjednik je bio onaj čiji je agent preživio!
- AIBG 3.0 -
U 3. izdanju Artificial Intelligence Battleground-a timovi su morali osmisliti AI za igru koja se igrala potez po potez.
- Medo i njegov klon borili su se za nadmoć
- Imali su mogućnost mijenjanja oblika
Pobjedu je odnio tim s više životnih bodova!
Ako si zainteresiran, svakako pogledaj aftermovie!
Partneri prethodnih izdanja
Pratite nas na društvenim mrežama
Kako biste prvi saznali najnovije vijesti vezane uz natjecanje
Ⓒ BEST ZAGREB 2022.