Povijest AIBG-a

Artificial Intelligence BattleGround (AIBG), nastao 2015. godine kao nastavak BEST Code Challenge-a koji se održavao od 2011., a svake godine privlači sve više i više IT stručnjaka na području Sveučilišta u Zagrebu.

Osim u Zagrebu, AIBG se s godinama širi preko cijele Europe te se također svake godine organizira u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Madridu.

- AIBG 8.0 -

U 8. izdanju Artificial Intelligence Battleground-a natjecatelji su morali napraviti umjetne inteligencije za borbu u custom turn based igri koja je bila inspirirana igricom Heroes of Might and Magic III.

Igra se sastojala od 2D polja dimenzija 18×13 i po sedam Creature-a po igraču.Svaki Creature je imao: Health points, Range of movement i Attack points.

Svaki igrač je na raspolaganju imao 4 Melee creature-a, 2 Ranged (Archer) creature-a te jednog creature-a koji je bio kombinacija Melee-Ranged

Igrači su u prvoj fazi igre postavljali Creature-e na svoja prva 3 reda, a u drugoj pomicali Creature-e po polju i napadali protivničke Creature-e. Pobjednik je bio onaj koji je uspio ubiti sve protivničke Creature-e.

Pogledaj galeriju slika ako te zanima kako je to izgledalo u Bird Incubatoru!

- AIBG 7.0 -

U 7. izdanju Artificial Intelligence Battleground-a natjecatelji su morali napraviti umjetne inteligencije za borbu u custom turn based igri sličnoj šahu.

Igra se sastojala od 2 ploče i 9 custom figura. Svaka figura se specifično kretala te je imala poseban efekt, bilo to tokom igre ili kada je pojedena.

Također, kada je figura na jednoj ploči pojedena, mogla je biti iskorištena na drugoj kao i u tzv. “bughouse” ili “baby chess” inačici šaha. 

Pobjednik je bio onaj koji je pojeo kralja na ijednoj od dvije ploče.

Pogledaj galeriju slika ako te zanima kako je to izgledalo u Bird Incubatoru!

AIBG 7.0 Game

- AIBG 7.0 -

U 7. izdanju Artificial Intelligence Battleground-a natjecatelji su morali napraviti umjetne inteligencije za borbu u custom turn based igri sličnoj šahu.

Igra se sastojala od 2 ploče i 9 custom figura. Svaka figura se specifično kretala te je imala poseban efekt, bilo to tokom igre ili kada je pojedena.

Također, kada je figura na jednoj ploči pojedena, mogla je biti iskorištena na drugoj kao i u tzv. “bughouse” ili “baby chess” inačici šaha. 

Pobjednik je bio onaj koji je pojeo kralja na ijednoj od dvije ploče.

Pogledaj galeriju slika ako te zanima kako je to izgledalo u Bird Incubatoru!

AIBG 7.0 Game

- AIBG 6.0 -

U 6. izdanju Artificial Intelligence Battleground-a natjecatelji su morali napraviti umjetne inteligencije za borbu u custom turn based igri.

Igra se sastojala od 3 faze:

  • U prvoj “selection” fazi bot je morao od 21 različitih creature-aodabrati 12 koje će ponijeti sa sobom u bitku
  • U drugoj “election” fazi morao je izdvojiti 4 od 12 creature-a s kojima će se boriti u rundi
  • U trećoj “battle” fazi bot je birao hoće li napasti neprijateljevog creature-a ili pak zamijeniti redoslijed svojih

Pobjednik bitke je bio onaj koji je prvi uništio svih 12 protivnikovih creature-a!

Pogledaj Topic manual i galeriju slika iz ZICER-a ako te zanima više!

Osim samog programiranja, u sklopu ovog izdanja organizirane su i radionice zajedno sa Speed networking-om za povezivanje s firmama koje su prethodile samom natjecanju.

- AIBG 5.1 -

ONLINE EDITION

U 5. izdanju Artificial Intelligence Battleground-a natjecatelji su morali napraviti umjetne inteligencije za borbu u custom turn based igri.

Baci oko na galeriju slika ili prijenose uživo za više informacija!

- AIBG 4.0 -

U 4. izdanju Artificial Intelligence Battleground-a natjecatelji su morali napraviti umjetne inteligencije za borbu u custom top-down igri.

Agenti su se borili jedan na jedan:

  • Imali su ograničen broj pokreta po mapi prije nego li izgube životne bodove
  • Mogli su napasti neprijatelja koji je bio polje do
  • Mogli su pokupiti 3 vrste pojačanja koja su radila na temelju kamen, škare i papir
  • Mapa se postepeno smanjivala

Pobjednik je bio onaj čiji je agent preživio!

- AIBG 3.0 -

U 3. izdanju Artificial Intelligence Battleground-a timovi su morali osmisliti AI za igru koja se igrala potez po potez.

  • Medo i njegov klon borili su se za nadmoć
  • Imali su mogućnost mijenjanja oblika

Pobjedu je odnio tim s više životnih bodova!

Ako si zainteresiran, svakako pogledaj aftermovie!

Partneri prethodnih izdanja

Optimo route partner logo
Serengeti partner logo
PIS partner logo
Koios partner logo
APIS IT partner logo
Deegloo partner logo
Atron partner logo
Microblink
FlixBus partner logo
UP partner logo
SC partner logo
Visage Technologies partner logo
Bonsai.tech partner logo
Croatia osiguranje partner logo
CloudSense partner logo
Gideo brothers partner logo
TriKoder partner logo
Fina partner logo
INA partner logo

Pratite nas na društvenim mrežama

Kako biste prvi saznali najnovije vijesti vezane uz natjecanje

Ⓒ BEST ZAGREB 2022.